Ką reikia žinoti apie papildomą prietaisų garantiją

Ką reikia žinoti apie papildomą prietaisų garantiją

Kiekvieną kartą, kai entuziastingas pardavėjas siūlo man įsigyti pratęstą garantiją pagrindinei buitinei technikai, visada savęs klausiu, kodėl jis nori man sutaupyti pinigų.

Trumpai tariant, jis to nedaro.

Pratęstos garantijos yra labai pelningi produktai pardavėjams, kurie paprastai gauna 50% garantijos kainos. Tai yra daug daugiau nei jie uždirba iš pačių parduodamų prekių, teigia „Consumer Reports“. Dėl šios priežasties pardavėjai stipriai skatina klientus prieš atliekant galutinį pirkimą, ir 15% vartotojų pasiduoda, paprastai išleisdamas apie 75 eurus už šią papildomą paslaugą.

Nors negalima teigti, kad pratęstos garantijos pirkimas yra pinigų švaistymas, nes kartais jos gali būti naudingos, išleisti daugiau nei 20% prekės kainos garantijai nėra gera idėja, net jei tai padeda ramiai jaustis.

Štai kodėl.

Buitinė technika retai sugenda pratęstos garantijos galiojimo laikotarpiu

Dauguma pagrindinių buitinių prietaisų turi gamintojo garantiją, kuri paprastai galioja dalims ir darbui vienerius metus nuo pirkimo datos. Tai užtikrina apsaugą nuo netinkamų gaminių, kurie gali patekti į vartotojų rinką.

Pratęstos garantijos dažniausiai tęsiasi nuo vienerių iki trejų metų po gamintojo garantijos pabaigos, laikotarpiais, kai statistiškai prietaisai retai sugenda.

Pagrindiniai prietaisai yra ilgaamžiai ir dažniausiai nebus reikalinga jų taisyti, kol nebus priartėję prie jų galiojimo pabaigos.

Galimai jau turite apsaugą

Perkant pagrindinį buitinį prietaisą, tikitės, kad jis tarnaus daugelį metų. Jei taip nėra, yra galimybių, kurias galite išnaudoti nemokamai.

Gamintojai nori, kad klientai būtų patenkinti: Net ir prietaisui nebeturint garantijos, gamintojai paprastai nori, kad klientas būtų patenkintas jų gaminiais. Tai ypatingai svarbu šiandien, kai be jokio vargo klaidos gali būti viešinamos internete. Jei būsite atkaklūs – skambinkite klientų aptarnavimui ir išreiškite savo nusiskundimą; rašykite generaliniam direktoriui, jei tai būtina – yra galimybė gauti nemokamą remontą ar gaminio pakeitimą, ypač jeigu kiti vartotojai taip pat susiduria su ta pačia problema.

Numanomos garantijos: Daug prietaisų yra apsaugoti numanomomis garantijomis, kurios nurodo, kad prietaisas turėtų veikti tinkamai tam tikrą laiką, paprastai apie ketverius metus. Jei nesate patenkinti pardavėjo ar gamintojo atsakymais į jūsų skundus, jums gali padėti įstatymai. Galite spręsti per Geresnio verslo biuro tarpininkavimą arba kreiptis į teismą, priklausomai nuo jūsų vietovės įstatymų.

Kai kurie gamintojai bando išvengti šių numanomų garantijų, sakydami, kad jie parduoda produktą „kaip yra“. Tačiau kai kurios jurisdikcijos neleidžia šiai taktikai pasiekti sėkmės.

Kreditinės kortelės apsauga: Daugelis kreditinių kortelių siūlo pratęstą apsaugą produktams, kurie turi gamintojo garantiją. Svarbu patikrinti, ar jūsų kreditinės kortelės siūlo tokią apsaugą ir kokios yra jos sąlygos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *